Niko Dimi-trakos

Norran skriver en artikel idag att Niko Dimitrakos vill ''hem'' till Skellefteå. Niko som gjorde succe under säsongen 08/09 där han pytsade 22 baljor. Jag skulle gärna se Niko i dagens Skellefteå, här är en kille som har en livsfarlig bössa med fin teknik och skridskoåkning, vi vet var vi får av honom och han kan föreningen/laget allt runt omkring.

Det finns dock ett men, som i allt annat. Niko hade lite kontrakt strul med SAIK och där kan värvningen stanna. Men jag hoppas att båda partnerna är så proffesionella att vi lägger de bakom oss och ser på Skellefteå AIK bästa. Många har skrikit efter en center, men vi har ju trots allt Jimmie Ericsson som kan spela center. Vi har också Yared Hagos , Erik Forsell och Martin Lundberg. Inga tokiga namn och lek med tanken Dimitrakos, Jimmie och Jocke Lindström i en kedja, någon annan som börjar bli rädd? Om jag skulle vara motståndare skulle jag vara det, tur i mitt fall att jag istället kan njuta. Nu ska vi inte gå händelserna i förväg, men som sagt lek med tanken.

Kuriren skrev också att Skellefteå ligger efter Hv71 och FBK och de behöver man inte ha så många hjärnceller att begripa. Men sen är det nog våran tur, jag är faktiskt beredd att hålla med, ser riktigt bra ut.

// Larsson

Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0