Joakim Lindström!

Enligt hockeykanalen är Joakim Lindström nära en övergång till Skellefteå AIK. Jocke har varit AIK:S prio ett och om denna värvning går i hamn är de nog den ''spets'' vi saknat. Förra säsongen spelade han i Torped i Ryska ligan och gjorde där 30 poäng. Torped missade slutspel och de måste ses som väldigt bra. I flera år har han varit en önskespelare för alla Skellefteå AIK fans och tillsammans med Jimmie bör han kunna nå en 40 poäng. Vi ska dock poängtera att ingenting är påskrivet och under Silly kan MYCKET hända. Men det skulle vara en bra värvning. Efter det saknar vi bara en förstacenter och en bra back!

När jag skrev om artikeln med Lars Bergström hade jag inte all kött på benen och det beklagar jag. Jag är inte jätte insatt i Luleå verksamhet men det jag ville få fram är att ''Osten'' måste lyckas han kan inte bygga stmmar varje år.

Han ska dock inte ha skäll för alltihopa många andra som har bidragit till detta tränare och framförallt spelare. Osten kan ju inte spela utan han gör ett slagkraftigt lag. Däremot så är det konstigt att han inte ger unga chansen i elitserien, när Marcus Hurtig klev in förra säsongen så höll han definitivt elitserieklass. Och de är en spelare som accepterar att lira i en fjärdelina och gnugga på.

// Larsson

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Håller helt och hållet med dig ang. Hurtig, väldigt märkligt.

Men allt är väl inte klart än

2010-05-10 @ 22:45:24
Postat av: Larsson

Men om dom skulle vara intresserade av att skriva kontrakt med honom varför vänta?



Ha de!

2010-05-11 @ 10:01:02

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0