Lasse Johansson

.. har inte gjort många misstag under sina år som sportchef i Skellefteå AIK:s organisation men nu måste han agera.  Skellefteå födde Joakim Lindström har fått sparken från Ryssland och KHL. Han har gjort 30 poäng i på 55 matcher vilket måste ses som väldigt bra. Nu ska Lasse ringa honom dirket och erbjuda han ett långtidskontrakt det är dags att han kommer hem nu.

Jag skrev ett inlägg tidigare om att Luleå ''måste'' ha hjälp från Skellefteå AIK. Det var många läsare som reagerade starkt att jag hade fel och att Luleå hade allt i sina egna händer.  Nu måste dock Luleå ha hjälp av AIK för jag tror inte Modo tappar päng mot varken Södertälje som var katastrofala igår och bottenplacerade Rögle.

// Larsson

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu Larsson, behöver vi hjälp av något annat lag tyvärr.



Efter Rögles kross av Frölunda kan vi även hoppas på en hjälpande hand där.



Personligen så tror jag inte Luleå har så mycket i ett slutspel att göra.



Att underprestera så grovt när man har så otroligt mycket att spela för, får mig att må riktigt dåligt.



Ja menar var finns alla välbetalda spelare, var finns kämpaglöden, var finns alla taktiskt riktiga beslut från båset, VAR ÄR MÅLSKYTTARNA.



Tror vi redan nu får rikta in oss på nästa säsong och en nystart med förhoppningsvis nya tränare i båset som kan ta fram ett eget spel till Luleå med klara riktlinjer.



Heja Luleå

2010-03-07 @ 19:14:35
Postat av: guffan

fiin blogg ni har :)

2010-03-07 @ 19:53:11
URL: http://guffans.blogg.se/
Postat av: Larsson

Jaa Luleå kanske inte har i ett slutspel så mycket att görasom prestationerna är nu men de är inte bara prestationen som räknas för tillfället. Läste i Kuriren att Luleå med sin nybyggda fina arena har budgeterat för slutspel och det ger fina extra intäkter med minst 2 st hemmamatcher. Kom också ihåg att man börjar på 0 segrar och allt kan hända det visade Skellefteå förra året när de var uträknade mot Linköping, kanske det passar bra om Luleå har 0 förväntningar och press på sig vad vet jag.



Ny hockeyvecka nya möjligheter // Larsson

2010-03-07 @ 21:17:51

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0