Kvällens slutresultat

Här är kvällens slutresultat:

Djurgården-Brynäs 2-1
Kommentar: Djurgården vann en ganska tät match där Djurgården ändå ska ha varit snäppet bättre än Brynäs och vann välförtjänt efter två mål av Christian Eklund. Djurgården kan avgöra matchserien hemma på fredag i Globen.

Linköping-Frölunda 3-4
Kommentar: En match som svängde fram och tillbaka målmässigt men Frölunda kunde knipa en otroligt viktig seger och kan nu spela avslappnat på fredag och för att sedan avgöra på hemmaplan, om man inte tar en ny bortseger på fredag vill säga.

Hv71-Timrå 2-0
Kommentar: Efter att ha sett denna match så kan jag säga att Timrå strider tappert men Hv är för bra och som jag skrev i det tidigare inlägget så kommer inte HV att släppa detta, 3-1 till HV i matcher och hemmamatch på fredag, det blir precis som jag trodde innan matchserien 4-1 i matcher till Hv71.

Skellefteå-Färjestad 3-2 SD
Kommentar: Ännu en match som gick till förlängning där Skellefteå kunde vinna den här gången, Larsson var på plats och jag kan nog lista ut att det kommer vara en väldigt nöjd Larsson som kommer att komma med en analys av matchen senare.



// Berglund


Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0