Hv71-Timrå på menyn

Larsson är på plats i Skellefteå ikväll för att se kvartsfinal 4 mellan Skellefteå-Färjestad. Det är minst sagt två viktiga matcher som vänat för Skellefteå då man har två raka hemmamatcher framför sig, två vinster där och jag tror man kommer fixa detta.

Själv så blir det en lugn och skön kväll i TV-soffan, ska nämligen se kvartsfinalmötet mellan Hv71-Timrå, kan bli en mycket underhållande match där Timrå kommer stärkta till matchen efter en seger med 6-3 hemma senast, men Hv71 är ruskigt svårstoppade på hemmais. Precis som för Skellefteå så har HV två raka matcher på hemmaplan och jag tror att vinst i kvällens match är ett måste för Timrå om man fortfarande vill ha en chans att gå vidare, för skulle Hv vinna ikväll så går man upp till 3-1 i matcher och har chansen att stänga matchserien hemma på fredag, den chansen släpper HV aldrig.

Här är läget i samtliga matchserier inför kvartsfinal 4 ikväll:

Djurgården-Brynäs 2-1 i matcher till Djurgården.

Hv71-Timrå 2-1 i matcher till Hv71.

Linköping-Frölunda 1-2 i matcher till Frölunda.

Skellefteå-Färjestad 1-2 i matcher till Färjestad.



// Berglund

Kommentarer
Postat av: Johan från Västerås

Har Larsson lagt av? kör du själv nuförtiden? det är då bara du som skriver. all heder till dig Berglund men visst hade det varit roligt om Larsson också bidrog.

2010-03-24 @ 18:31:01
Postat av: Berglund

Tjena Johan! Det går lite upp och ner men nu på senare tid så har jag varit lite mer frekvent med mina inlägg, tror också Larsson var gode så knäckt efter måndagens förlust för Skellefteå, men ikväll jag kan lova att Larsson kommer med ett inlägg ikväll om Skellefteås match eftersom han är på plats och ser.



MVH Jonte Berglund

2010-03-24 @ 20:20:25

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0