En trevlig match

Ja gårdagens match blev riktigt trevlig, jag som neutral åskådare hoppades på en spännande match och det blev de verkligen. Precis som Larsson skriver så gjorde inte Skellefteå någon lysande insatts igår och jag var inte speciellt imponerad av deras spel.

Det jag däremot är imponerad över är deras bredd men framförallt deras fruktansvärda tyngd, man har dessutom ett grundspel att falla tillbaka på, det tillsammans med deras bredd och tyngd anser jag vara tre bidragande orsaker till varför Skellefteå lirar semifinal även denna säsong.

Strax så kommer jag och Larsson med våra semifinaltips, håll utkik på bloggen under eftermiddagen!



// Berglund

Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0