Tipsvinnare!

Ikväll var det jag, Tobbe, guffguff och Jörgen som tog hem tipstävlingen med fyra rätt vardera. Jag har varit nere i en svacka men nu så kom trendbrottet. Guffguff fortsätter att imponera och Jörgen tog sin första vinst ikväll, grattis.

Luleå besegrade Rögle med 3-2 efter att Johan Fransson avgjort med ett slagskott från blålinjen med ca tre och en halv minut kvar. Otroligt viktigt att Luleå fick med sig tre poäng från kvällens match speciellt med tanke på att Skellefteå hemmabesegrade Brynäs med 2-0. Larsson var på plats och kommer med en rapport därifrån senare.

Luleå dominerade mot Rögle i princip matchen igenom och vann skotten med 28-19. Dock så var det inte bara positivt ikväll, och då syftar jag på Mattias Modig. Han är inte bra, han har sina matcher då han kan storspela, då allt fungerar. Men allt som oftast, som ikväll, så ser han osäker ut och fipplar otroligt mycket puckarna.
In med Anders Nilsson nu!




// Berglund

Kommentarer
Postat av: tobbe

kom igen nu jonte!!!! du missade mig, jag tippade samma som díg mig inte vinner man för de inte... pajas;) haha

2010-01-21 @ 22:13:15
Postat av: guffguff

TOBBE HAR VÄLL OCKSÅ 4RÄTT!!!

2010-01-21 @ 22:13:22
Postat av: Jörgen

Måste hålla med dig ang Modig, han känns så otroligt nervös ja nästa rädd när fladderpuckarna kommer mot han.

Tycker också att Nilsson skall vakta kassen.



Tror jag var ensam om att få in täljes seger över vargarna, rätt nöjd med det.



Nu går vi för sex poäng till när tabletterna käkas upp och tälje krossas.



Sov gott.

2010-01-21 @ 23:18:30
Postat av: Berglund

Rättade fel på hans tips, åtgärdat nu!



MVh Jonte Berglund

2010-01-22 @ 08:00:24
Postat av: Gurra

Dåligt Berglund att du inte gjorde en ny artikel att ''Tobbe'' vann tävlingen. Utan att skrev på förra gammla artikeln. Annars en riktigt bra blogg

2010-01-22 @ 17:20:20
Postat av: Berglund

Tjena Gurra! Nu valde jag att göra det dels för att jag hade ont om tid imorse och också för att det var under just det inlägget "Tipsvinnare" som vi presenterar vinnarna. Visst kunde jag ha gjort ett speciellt inlägg om Tobbe men kände att det räckte med att skriva in honom på det gamla inlägget.

Det skulle nog kunnat bli en del förvirringar om jag hade gjort ett nytt inlägg, jag tyckte att det räckte med att först säga här ovanför att jag hade rättat fel och sedan skriva in honom bland de andra vinnarna.



MVH Jonte Berglund

2010-01-22 @ 17:55:16
Postat av: guffguff

Helt rätt berra eran blogg ni som bestämmer gurra kan skriva en egen blogg och göra på ditt sätt istället för att klaga mkt bra blogg berra och larsha!!!:)

2010-01-26 @ 12:38:36

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0