Tack för showen!

Ja tack för showen, både Kanada och USA, bättre hockeymatch har jag sällan skådat och det var precis som jag trodde USA som drog det längsta strået och avgjorde med 6-5 i förlängningen och tog därmed J-VM guld.
Matchen böljade fram och tillbaka och med tre minuter kvar av tredje perioden så leder USA med 5-3 men på ett imponerande sätt så kommer Kanada ikapp och lyckas få fram en förlängning. Men i förlängningen så var det alltså USA som var hetast och kunde avgöra. Jag själv lyckades somna ifrån en stund i den tredje perioden men vaknade till igen då Kanada reducerade till 4-5. Tack och lov att jag inte missade slutet av tredje och avgörandet, men även de två första perioderna var en dröm för ögat.

Till er som inte såg matchen så kan jag bara säga: Ni kan gräma er resten av livet!



Grattis USA och god natt!





// Berglund


Kommentarer
Postat av: guffguff

så huvva bra usa=) att inte canada fick vinna igen=)

2010-01-06 @ 05:03:22

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0