Tyskland i natt!

I natt så är det dags för Tre Kronors första match i OS, och man möter Tyskland. Tyskland ska Sverige slå alla dagar i veckan men en spelare som Sverige måste se upp för i det Tyska laget är den NHL-meriterade forwarden Marco Sturm som jag såg live 2004 i Globen under World Cup och han är riktigt duktig, och har knappast blivit sämre.
Honom måste Sverige hålla koll på.

Är Tre Kronor bara fokuserade och spelar enkelt så ska inte nattens match vara några större problem, tippar 4-1 till Sverige.

Här hittar ni hela Tysklands trupp.



// Berglund

Kommentarer
Postat av: Forzza



Jag hoppas bara man ORKAR se matchen inatt.. Dessutom så är det ju inte en lika tuff och rolig match som Sverige,Finland,Kanada,USA,Tjeckien,Slovakien,Rysslandoch naturligtvis får ju inte glömma Azerbadjan den matchen hade jag vart livrädd för.. ;)



Så Tyskland blir en mumsbit 7-1 till Sverige..

Bara ta rygg på en som kan detta med hockey



Jasså Jörgen de e inte dåligt, hur mycket har du mutat frun med?? En utlandsresa aldrig ha huvudvärk i sängkammarn???



2010-02-17 @ 16:38:03
Postat av: Jörgen

Tjena Forzzza



Har faktiskt inte behövt använda nåt av dom knepen.



Nä istället så tror jag hon visste med vem hon gift sig med, och hon förstog nog ganska direkt att mitt sportintresse fick hon med på köpet.



Like it or not, typ

2010-02-17 @ 17:51:55
Postat av: Forzzza



Jadu vissa har det bra.. ;)



Vad ska vi tro om sprinten då? Kan det bli medaljer även där?? Jag skulle bli verkligen impad om Kalla kan ta medalj även här..



2010-02-17 @ 18:04:43
Postat av: Jörgen

Forzza



Kalla????

2010-02-17 @ 23:40:02

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0