Snudd på BRAGD

Jag var uppe i natt och såg den avgörande matchen mellan Montreal-Washington och jag kan säga att jag är mäkta imponerad av Montreal som vinner matchen med 2-1 och därmed slår ut en av förhandsfavoriterna till Stanley Cup bucklan. Som rubriken lyder, det är snudd på bragd.

Montreal slutade åtta i östra conferencen och fick möta Washington som ganska överlägset vann östra conferencen. Alla hade räknat ut Montreal innan matchserien och alla hade räknat ut dem när Washington hade 3-1 i matcher och endast behövde vinna en till för att gå vidare, då tog Motreal TRE raka!

För Montreal vätar nu i Pittsburgh conference-semifinalen. Detta blir en otroligt intressant matchserie som känns nästan omöjlig att tippa utgången på.

Här är alla Conference-semifinaler:

Detroit-San Jose

Montreal-Pittsburgh

Philadelphia-Boston

Vancouver-Chicago


Vi har många härliga matcher framför oss!



// Berglund


Kommentarer
Postat av: Simon

Som du säger, oerhört svårt att sia utgången men jag ska ge det en chans!



Detroit-San Jose

1-4

Montreal-Pittsburgh

4-3

Philadelphia-Boston

4-2

Vancouver-Chicago

4-3

2010-04-29 @ 19:28:06

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0