Elitserien & NHL

Ursäkta för att jag inte skrev något inlögg igårkväll men var borta och så är Berglund i Tjeckien.

Jag såg första två perioderna av SM finalen igår och då var matchbilden som i torsdags. HV71 dominerade och Djurgården hängde inte riktigt med, resultatet 3-2 var i underkant. Sedan i tredje perioden ska Djurgården ha kommit närmare och Andreas Engqvist kvitterade llite orättvist sett till hela matchen. Men då i åttonde spelminuten i förlängningen kliver Kapten Davidsson och kvitterar till 1-1 i matcher. VILKEN KAPTEN!

Ny match i Globen på måndag, undra om Järnkaminerna kan uppnå samma atmosfär?

NHL hockey inatt:

Washington-Montreal 6-5 sd
Buffalo-Boston 3-5
Vancouver-Los Angeles 2-3

// Larsson 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Tjena Larsson



I Torsdags så domminerade väl Djurgården första helt, men även andra, det var väl först i tredje som HV vaknade.



Inte riktigt likadan matchbild i dessa matcher eller?



Jag kan ju ha missuppfattat det du skrev



Ha det bra.

2010-04-18 @ 14:26:13
Postat av: Larsson

Jörgen: Jag menade att Djurgården hade övertaget i de två första perioderna i torsdags. Och att HV hade igår övertaget två första perioderna.



2010-04-18 @ 17:45:34
Postat av: Jörgen

Ok

2010-04-18 @ 23:02:38

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0