1-1

Ursäkta att det kommer sent med summering av semi 2 både jag och Berglund var upptagna. Skellefteå AIK vilket krigargäng, 8 juniorer och det var inte bara jag som räknade bort västerbottens stolthet men årets upplaga har slagit många så kallade ''experter'' på näsan. Första perioden är man otroligt skärpta i avsluten och gör 3 mål helt ofattbart jag hade hoppas på 0-0.

De två andra perioderna var en enda stor anstormning men Skellefteå lyckasdes stå emot bra och kunde kontra in viktiga psykologiska mål. När HV fick när kontakt fixade direkt AIK mål så det alltid ledde med två mål väldigt viktigt.

Målen av SAIK gjordes av: Bellemare,Forsberg,Hagos och Oscar Lindberg x 2.

Många kanske inte vet vem Oscar Lindberg är? De är en junior som nyligt fått kontrakt med Skellefteå och han spelar GRATIS, titta på de alla legosoldaer.

På måndag är jag på plats igen och kommer med ett referat. Jag hade halft gett upp denna serie men nu lever hoppet igen.

Kom igen nu soffpotatisar slut upp bakom Skellefteå AIK

// Larsson 


Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0