Klar seger för Luleå

Jag skrev innan matchen att jag trodde på en klar Luleå seger idag mot Södertälje,men att den skulle skrivas till 8-2 kunde jag aldrig drömma om, man revanscherade sig rejält från Skellefteå matchen och jag tror Luleå fick sig en rejäl tanke ställare från den matchen och det verkar ha gett resultat, nu säger jag inte att det var bra att dem förlorade mot Skellefteå men dem verkar ha tagit förlusten på rätt sätt.Ny match på måndag när Linköping kommer på besök upp till björnidet.


Skellefteå bortabesegrade Brynäs med 2-1 idag och tog sin andra raka trepoängare.
Och nu har Frölunda-Timrå precis dragit igång på Canalplus.

Ha en trevlig Lördagkväll!



// Berglund

Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0