Hemmapremiär ikväll

Ikväll gäller det för Piteå Hockey att bevisa att det som hände i Boden i Söndags inte är något som vi ska göra till en vana, Lycksele står för motståndet ikväll och jag har själv tänkt fara och kika på matchen som börjar 19.00, jag förväntar mig ett ruskig revanschsuget lag och allt annat än en klar seger ser jag som en stor besvikelse.
Viktigt att det blir tre poäng ikväll för Piteå eftersom nästa hemmamatch inte kommer bli någon lätt nöt att knäcka för Hellgrens mannar då Asplöven kommer på besök.

Glöm inte heller att det är just nu i skrivande stund bara lite mindre än 28 timmar  kvar tills det brakar lös i Skellefteå Kraft Arena, vilka som spelar behöver jag väl knappast berätta.



// Berglund


Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0