Omgång 4

Torsdagstippningarna fortsätter och nu är vi uppe i omgång 4. Förra veckan delade ''Guff Guff'' och Forzza med 3 rätt vardera. Nu är det upp till bevis för mig och Berglund att visa att vi är hockeykunniga.

Skellefteå-Södertälje 1

Aik har en uppåtgående formkurva men Tälje är svårspelade i år. Tror ändå på en etta pga hemmaplanfördel

MoDo-Luleå 1

MoDo har fått en nytändning med foppa och Hinote i laget(näslund comeback senare). Luleå var uddlösa senast mot AIK.

Timrå Rögle 1

Timrå verkar vara lite på uppåt, Rögle varit bedrövliga på bortaplan undantag med två vinster i norrland.

Färjestad-Hv71 1

Färjestad är otroligt starka hemma Jönköpingslaget tycks ha tappat form.

Linköping-Djurgården2

Djurgården har spelat bra på slutet.Linköping åkte på förlust senast målvaktsspelet känns sådär.

Frölunda-Brynäs 1

Frölunda är alltid starka hemma. Enda chansen för Gävlelaget är väl om Markström agerar vägg.

// Larsson



Kommentarer
Postat av: Forzzza



Skellefteå-Södertälje X



Jag tror att SSK kommer att ge allt i denna match och att laget kan kriga til sig ett oavgjort resultat.



MoDo-Luleå X



Här så måste Luleå upp till bevis, senast i derbyt så var vi inte riktigt med i matchen. Dock så tror jag att Modo inte kommer att få med sig alla poäng utan det blir oavgjort.



Timrå Rögle 1



Jadu här vill jag tippa en TVÅA men jag tror tyvärr gnällspiken i båset ser till att det blir tre pinnar.



Färjestad-Hv71 X



Färjestad är otroligt starka hemma, MEN jag tror att detta kommer bli en helvetes bra match och jag tror att delad pott gynnar båda lagen.



Linköping-Djurgården X



Djurgården kommer att få kämpa denna match och jag tror att detta är en typiskt 3-3 match.



Frölunda-Brynäs 2



Frölunda här kommer det att bli lite turlig vinst för BIF. Tror att Markström ser till att hans lag plockar tre pinnar 2-3 slutar matchen.



/Forzzi



Nöff Nöff väntar in din rad.. Dom har billiga tärningar på gubbdagis nu (Claes Olsson) tänkte om du nött ut dina tärningar ;)

2009-11-18 @ 18:38:50
Postat av: simon

du får max 1 rätt ikv forzzzzzi, tyvärr! hehe frågan är om inte dina också är nötta...

2009-11-19 @ 18:23:23

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0