Luleå slår serieledarna

Luleå besegrar HV71 hemma med 5-3, jag ångrar otroligt mycket att jag inte var på plats ikväll i Coop Arena, men men. Man ska inte deppa när ens hockeylag vinner mot serieledarna med 5-3 och vinner dessutom skotten med 32-23. Nu är det bara att suga på den här karamellen under kvällen samt imorgon och sen är det bara att ladda om batterierna inför Torsdag då Luleå åker ner för att möta Djurgården.

Skellefteås tunga formsvacka fortsätter efter att man förlorade med 2-1 ikväll borta mot Timrå, men någon gång kommer vändningen komma, men det får inte börja bli så många fler förluster för Västerbottningarna om man har tänkt stanna kvar i toppen. Skellefteå möter Linköping hemma på torsdag, vi får se om man kan bryta den negativa sviten då.

Glöm inte att det är tipstävling på torsdag så det är bara att börja klura på era tips.



// Berglund

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Man blir så otroligt glad när ens lag vinner nä'r man mninst anar det.



Med alla skador innan match så trodde jag verkligen inte på seger, trots att detta är lite av Luleås starkaste del av säsongen.



Men som sagt nu väntar två tuffa bortamatcher, hua ligen.



Heja Luleå

2009-11-10 @ 23:08:20
Postat av: simon

instämmer med Jörgen! helt underbart ;)



Forza Luleå

2009-11-10 @ 23:29:25
Postat av: Pastorn

Var på plats i Coop Arena och det var en otroligt rolig match att se. Första perioden var bra. Andra var lite av Hawaiihockey, men tredje var otroligt bra! Var en grym känsla när hela hallen stod upp de sista 2 minuterna.



Själv kan jag också glädja mig av att jag vann ett presentkort på 250:- på matchprogrammet. Någon som behöver ngt från XLBygg? :)



Annars är ju Alexander Hellström en otroligt underhållande spelare att titta på.

2009-11-10 @ 23:54:01
Postat av: Jörgen

Ja vad säger man, en del är skapta som vinnare.

Spel och tärning är kanske nåt för dig pastorn

2009-11-11 @ 09:38:18
Postat av: Berglund

Grattis grattis!

2009-11-11 @ 14:50:51

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0