Derby igen!

Nu är det tätt mellan derbyna, för drygt en vecka sedan så möttes Luleå och Skellefteå i Coop Arena, då blev det oavgjort. Imorgon tisdag så är det dags för det tredje debyt mellan lagen denna säsong, nu i Skellefteå.
Det ska bli intressant att se matchen ur en liten annan synvinkel, står i princip jämt på ståplats men imorgon så kommer jag att befinna mig på sittplats i Skellefteå Kraft Arena. Ska bli roligt att följa klackkampen från sidan om, jag brukar ju annars befinna mig i Luleåklacken men inte imorgon alltså.

Matchen då, tror tyvärr att Luleå kommer förlora det här derbyt, Skellefteå känns ruskigt heta och vekar ha hittat tillbaka till vinnarspåret igen, även Luleå kommer till matchen efter en 2-1 seger hemma mot Frölunda i lördags, men man ska komma ihåg att Luleå inte vunnit borta mot Skellefteå sen de gick upp för fyra årsen, och jag tror som sagt att man inte gör det imorgon heller.
Det är derby och det kommer bli tight, Skellefteå vinner med 2-1.




// Berglund

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det känns som att det är tid för en ny 7-1a;) men den kommer nog inte imorgon... tror dock att aik kommer vinna matchen! Det blir vinst med 4-1!

2009-11-23 @ 16:56:26
Postat av: tobbe

senaste av mig

2009-11-23 @ 16:57:11
Postat av: guffguff

tror på aik vinst med 6-1=)

2009-11-23 @ 23:03:05
Postat av: Håkan

Tror också att Saik vinner,har spelat dom på oddset

tillsammans med Leeds o Fiorentina till 5 ggr pengarna.Bara att ta rygg Simon,säkra pengar.

2009-11-24 @ 11:06:31
Postat av: simon

haha, tack för tipset håkan! ja lär behöva fler sånna. hoppas däremot att jag förlorar ikväll, men som sagt jag går i dina fotspår.

2009-11-24 @ 13:30:15

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0