Derby, alltid lika roligt!

Imorogn är det dags för säsongens andra derby mellan Luleå och Skellefteå om man inte räknar träningsmatcherna, matchen spelas i Coop Arena och det kommer bli fullt ös. Både jag och Larsson kommer självklart att vara på plats och vi får se vem som är glad och vem som är besviken efteråt, har en känsla av att det kan gå precis hur som helst, så jag vågar mig inte på något tips men hoppas ju såklart på Luleåvinst. Skriver inför matchen redan idag för att jag förmodligen inte kommer hinna skriva imorogn då det kommer vara fullt ös från det att väckarn ringer 07.30 tills att man slocknar där runt 23.00 någon gång. Det kommer som vanligt säkert vara bra drag på hockeybussen och på läktarn så det ser jag fram emot.

Väl mött till en härlig hockeyfest och må bästa laget vinna!




// Berglund

Kommentarer

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0