100 dagar kvar...

...till OS i Vancouver, jag ser vekligen framemot OS och det kommer bli många timmar i TVsoffan. Det kommer förstås bli mest timmar framför hockeyn eftersom det är de som jag är mest intresserad av. Det ska bli intressant att se om Tre Kronor kan återupprepa guldet från 2006. Kommer självklart att följa en del svenskar i de andra sporterna också, även om hockeyn kommer att ta upp mest tid.

Nog om OS, för först är det en del landslagsturneringar som ska spelas och imorgon drar alltså för er som missat det, Karjala Cup igång med match mot Tjeckien. Jag har tidigare tyckt att dessa småturneringar inta har varit så jätte intressanta men nu när OS stundar och vi har en viss Foppa med i laget så kommer jag att vara bänkad framför TVn alla Sveriges matcher. Imorgon drar det igång. Nedsläpp 19.30.




Svenskarna jublar efter slutsignalen i Turin 2006, får vi se samma bilder
i Vancouver i vinter?




//
Berglund



Kommentarer
Postat av: Pastorn

Jag har redan skrivit in alla OS-tider i almanackan, inklusive hockeymatcherna. Blir en hel del nattsuddande. Vinter-OS är i mitt tycke det roligaste i sportväg man kan se på tv.



Ha det!

2009-11-05 @ 00:14:52
Postat av: Berglund

Håller med till 100 procent!



MVH Jonte Berglund

2009-11-05 @ 15:13:09
Postat av: Larsson

Är väl igentligen bara Fotbolls VM som når upp i den kategorin med SVERIGES medverkan!

2009-11-05 @ 18:34:32

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0