Mats syn på det hela

Skickade för ett tag sedan iväg ett sms till Mats Lavander där jag frågade varför man har så förtvivlat svårt att göra mål, jag skrev också att det känns tragiskt att förlora mot ett skitlag som Djurgården när man har dubbelt så många bra lägen motför vad Djurgården hade. Fick precis svar och enligt honom så handlade det bara om en sak, skjuta mer och massor med trafik framför, han sa också att ibland så är det matcher då puckarna inte är på ens sida, så kan det vara. Han avslutade med att lova att vändningen kommer nästa match, vi får hoppas att han har rätt, för inte vill man tillbringa en jul under slutspelssträcket.

Riktar en stor eloge till Mats Lavander som tar sig tid och ork att svara på fansens sms trots att man har förlorat för mindre än 24 timmar sen. Grymt bra!



// Berglund

Kommentarer
Postat av: Häkan

Äntligen lite flyt,bara Leeds som svek.

Jag tog även rygg på aftonbladets tips

att Milan och Borussia Dortmund skulle

vinna så nu är spelkassan på en rimlig

nivå igen.

Jag återkommer om jag hittar något spelvärt.

2009-12-07 @ 08:29:53
Postat av: simon

kanonhåkan! gick även bra för mig :)

2009-12-07 @ 11:07:26

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0