Inför match två

Idag är det dags för den andra matchen i Channel One Cup, Sverige som förlorade premiärmatchen mot Ryssland möter Tjeckien idag. Ett Tjeckien som besegrade Finland med 2-1 efter sudden i sin första match. Det finns alla förutsättningar för en jämn match, men vi får hoppas på Sverigevinst.

I Dagens Expressen kan man läsa om vad dagens idrottsstjärnor tjänar, både i ishockeyns Elitserie och fotbollens Allsvenska, det är listor över alla spelare, så om du får lite tid över så är det bara att köpa dagens Expressen och gotta ner sig i siffrorna, går inte att läsa på nätet så jag har fått he mig iväg till ICA och köpa ett exemplar, men det var värt varenda meter, det kan jag lova er.

Ett stort grattis till New Jerseys målvakt Martin Brodeur som har slagit ännu ett rekord i NHL, efter fredagens vinst med 4-2 mot Ottawa så passerade han den gamle stormålvakten Patrick Roy i antalet flest spelade matcher på en säsong för NHL-målvakter. Brodeur är inne på sin sextonde säsong för New Jersey Devils och förra året slog han rekordet för flest segrar för en målvakt i NHL.


 

 

 

// Berglund


Kommentarer
Postat av: Forzzza



Tjena här kommer en trippel till er som behöver stålar till christmas-gifts (julklappspengar):



Finland - Sverige 2

Groningen - Herenfeen 1

Spanien - Norge 2



ODDS:7,13 x insats=



Håll till godo

2009-12-20 @ 10:07:09
Postat av: simon

om du vill ha ett chansartat tips ska du spela mallorca borta mot malaga och birmingham borta mot everton samt kanske lägga in en säker match, tex chelsea



ODDS ca 15 gånger pengarna

håll till godo, håll i pengarna och lyyycka till

2009-12-20 @ 14:09:55
Postat av: Hanna

Jag hoppas verkligen att nästa gång Sverige och Finland möter varandra att Sverige vinner, för min pappa (som hejar på Finland) slutar aldrig driva med mig sen 8-3 och 7-0 förlusterna!

2009-12-22 @ 16:23:10
URL: http://lanaenko.devote.se/
Postat av: Berglund

Hej! Jo Hanna det får vi hoppas! men i OS så tar vi Finnarna!



MVH Jonte Berglund

2009-12-22 @ 16:51:13

Skriv något till Larsson & Berglund:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0